dimecres, 11 de novembre del 2009

Afers exteriors


Demà dijous 12 el programa de TV3 „Afers exteriors “estarà dedicat a Suïssa i el dijous següent dia 19 s’emitirà una segona part.

Ara fa un any vaig tenir una entrevista a Suïssa amb un dels responsables del guió del programa, el Francesc Orteu, filòsof i guionista, conegut per ser un dels “pares” de les Tres bessones i per les seves publicacions. Com a resultat de la nostra trobada, la productora del programa va contactar-me a la primavera d'enguany per tal que participés en la filmació.

Fet i dit. Els dies 1 i 2 de maig vaig trobar-me amb l’equip del Miquel Calçada i varem enregistrar un parell d’intervencions meves, concretament al Palau de les Nacions (ONU) a Ginebra i en diversos llocs de la capital Berna.

Jo no conec el resultat final dels dos programes, i ignoro si hi sortiré un minut o cinc o cap.Com és natural, de tot el material enregistrar en les diverses entrevistes a catalans de Suïssa només se’n pot aprofitar una part ja que tant el guió com el temps d’emissió imposen la seva llei.

De totes maneres, suposo que si no és el primer dia almenys al segon trauré el cap pels televisors de moltes cases. No és important el que jo surti o el que jo digui. Important és el programa, fet per gent altament professional i que treballa amb una naturalitat que permet a l’espectador entrar sense dificultats dins dels temes del guió.

Personalment les hores passades amb l’equip d’ «Afers Exteriors» van ser molt plenes de vivències i, perquè no dir-ho, em van fer sentir per unes hores una mica important.

6 comentaris:

Joana ha dit...

No me'l perdré! Dijous 12 i 19 :)

Gerard ha dit...

Bon dia,

Ja vaig veure el programa, va estar molt bé i va ser molt pedagògic, vaig poder aprendre algunes coses de Suïssa que o bé desconeixia o bé les tenia mal enteses.

Estic frisant per veure el segon programa i espero que la teva intervenció sigui més llarga que la del programa d'ahir.

Victòria ha dit...

Doncs jo resulta que segueixo el bloc de la M.Pilar i estava veient el programa. I, tot d'una penso: "jo aquest senyor el conec" i ...idea!!! d'immediat et vaig associar al teu bloc que l'havia vist de "seguidor" d'aquests escrits tan bonics que la Pilar ens té acostumats.
Bé et seguiré dijous. ja tinc il.lusió de veure la continuació. Ja et faré el comentari.
Victòria

Ramon Boixet ha dit...

Vibtòria, la M.Pilar ja em va parlar de la teva trucada després del programa. No és res de l'altre món però fa un cert plaer sortir dins d'un programa tan conegut. De tot el que es va gravar, sortirà entre els dos programes només una part, però ja estic content.
Una abraçada

Victòria ha dit...

Jo aprofito per deixar-te el link del meu bloc...! Estic en un portal molt simpàtic tota rodejada de vídeos divertits de criatures, de blocaires ben ferms, etc... Ja ho veuràs.
Et deixo doncs el link del meu bloc:
http://criatures.cat/seccio/la-convivencia-un-trencaclosques/
A veure si entres i fas un comentari. Com que fa poc que l'he encetat em farà il.lusió.
Una abraçada,
Victòria

Victòria ha dit...

No sé si el link ha sortit bé. Perdó...
Portal www.criatures.cat
Títol bloc: La convivència, un trencaclosques.