dissabte, 5 de gener del 2013

Nova carta republicana als Reis



Benvolguts senyors

És el tercer any que us escric una carta dins del meu blog per seguir la tradició ja que vosaltres genereu il·lusions fins i tot en els que fa temps que sabem de la vostra improbable existència.

El darrer any us vaig demanar per als qui ens governen una bona porció d'idees per resoldre l'atur, que continua com a problema principal. La meva carta potser no us va arribar a temps o, acostumats a portar joguines i llaminadures, no estàveu en condicions de satisfer la meva sol·licitud.

En qüestions d'atur estem pitjor de com estàvem fa un any i ja he perdut l'esperança de que vosaltres doneu un cop de mà als nostres governants en aquest problema. De manera que no puc començar a creure en vosaltres i no us puc escriure una carta monàrquica sinó republicana, com fins ara.

Ningú no sap com acabarà tot això de manera que estic disposat a mantenir un petit bri d'esperança i l'any vinent ens tornarem a trobar per aquestes dates per comprovar com van les coses. No ens desil·lusioneu.

Rebeu una abraçada d'un esperançat incrèdul.

1 comentari:

Nuesa Literària ha dit...

Desitjo que almenys aquests reis et facin cas. Als temps que corren, em vénen ganes d'anar-me'n a viure a Suïssa una temporada. Si pogués, per descomptat que ho faria.
Salutacions!