A Suïssa no es fabriquen automòbils. Amb uns 5 milions de cotxes personals donats d'alta, (sense comptar camions, tractors i d'altres) per una població de 8,7 milions d'habitants queda clar l'importància d'aquest sector.
Per tal de complir, o acostar-se, a les normes internes i europees de contaminació ambiental, el govern suís va comunicar als importadors d'automòbils per persones l'obligació de disminuir la producció de CO₂ que de manera clara i indirecta volia dir: importar més cotxes elèctrics i menys de convencionals.
Passat un cert temps, ens hem adonat ara que les grans empreses importadores d'automòbils han estat fent trampes, principalment de dues maneres:
Primera: Van estar important automòbils elèctrics i al cap de poc temps d'estar oficialment en servei, i fins i tot sense haver fet cap quilòmetre, els exportaven. D’aquesta manera en les estadístiques d'importacions tenien una proporció "correcta" entre cotxes elèctricsi convencionals, i per tant cap problema amb les autoritats.
Segona: Es dedicaven a importar cotxes elèctrics sense el seient posterior, de manera que figuraven, aparentment, com a cotxes de servei o transport lleuger, que no feien part de les normes del govern. Una vegada venuts, col·locaven els seients posteriors i santes pasqües.
Ara que s'ha descobert el comportament trampós d'empreses amb molt renom, tothom s'ha adonat que vivim molt enganyats i fins i tot en països on es disposa d'un cert prestigi de seriositat, algunes coses van per camins indignes.
Per tal de complir, o acostar-se, a les normes internes i europees de contaminació ambiental, el govern suís va comunicar als importadors d'automòbils per persones l'obligació de disminuir la producció de CO₂ que de manera clara i indirecta volia dir: importar més cotxes elèctrics i menys de convencionals.
Passat un cert temps, ens hem adonat ara que les grans empreses importadores d'automòbils han estat fent trampes, principalment de dues maneres:
Primera: Van estar important automòbils elèctrics i al cap de poc temps d'estar oficialment en servei, i fins i tot sense haver fet cap quilòmetre, els exportaven. D’aquesta manera en les estadístiques d'importacions tenien una proporció "correcta" entre cotxes elèctricsi convencionals, i per tant cap problema amb les autoritats.
Segona: Es dedicaven a importar cotxes elèctrics sense el seient posterior, de manera que figuraven, aparentment, com a cotxes de servei o transport lleuger, que no feien part de les normes del govern. Una vegada venuts, col·locaven els seients posteriors i santes pasqües.
Ara que s'ha descobert el comportament trampós d'empreses amb molt renom, tothom s'ha adonat que vivim molt enganyats i fins i tot en països on es disposa d'un cert prestigi de seriositat, algunes coses van per camins indignes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada