dissabte, 20 de desembre del 2008

Avui, que parlin els altres



La major part de les entrades d’aquest blog toquen (jo diria que inevitablement) assumptes politics. M’agradaria escriure més d’altres temes, però de vegades els fets diaris s’imposen, i acabo posant els peus més d’una vegada a la mateixa galleda.

Per evitar que avui succeeixi el mateix (tinc ja dos o tres temes al cap), deixaré parlar a gent coneguda i brillant que amb sentit del humor ha parlat sobre política i els politics.

„ Suposi que vostè és un estúpid. Imagini també que vostè és membre del Congrés. Ai caram! Ja m’estic repetint“. Mark Twain (1835-1910)

“És una pena que totes les persones que saben com governar un país estiguin ocupades conduint taxis o tallant els cabells” George Burns (1896-1996)

Quan era petit, em van ensenyar que qualsevol pot arribar a ser President. Ara ho estic començant a creure”. Clarence Darrow (1857-1938)

“Recessió és quan el seu veí perd la feina; depressió és quan vostè perd la seva” Harry S. Truman (1884-1972)