divendres, 29 de gener del 2010

Avui no m'heu de llegir a mi


Fa un parell de dies, vaig llegir al diari „Der Bund“ de Berna un article sobre Catalunya, que era una reproducció de l'article que originalment va sortir al diari „Tages Anzeiger“ de Zuric, que fa part del mateix grup editorial.

L’article era sobre el català i l’assumpte del doblatge al català de les pelicules. Com que jo ja havia escrit sobre el tema, el vaig deixar “a la nevera” a l’espera de reaccions a l'article, escrit per un tal Martin Dahms, corresponsal del Tages Anzeiger a Madrid.

Avui, Sebastià Alzamora ha escrit al diari AVUI sobre l’article en qüestió. Tot i que “m’aixafat la guitarra”, recomano que no em continueu llegint a mi, avui, sinó que aneu directament a llegir l’Alzamora, que ho fa molt millor que jo i amb el que coincideixo molt sovint en la manera de tractar els temes.

L’article del Sebastià Alzamora es diu “Un bon exemple suís” i el podreu trobar sota http://paper.avui.cat/article/opinio/183401/bon/exemple/suis.html

1 comentari:

Joana ha dit...

Bon article. També llegeixo l'Alzamora a l'Avui i crec que és un periodista amb molt de sentit comú i que diu les coses pel seu nom.
Gràcies per fer-nos-ho saber!